E-Tour 1

4 490,00 zł 5 999,00 zł

TOUR

LEISURE

FITNESS

CITY

E-Tour 1 to elektryczny rower do jazdy miejskiej, wyposażony w jeden z najlepszych silników dostępnych na rynku firmy Bafang  o mocy 250w i dużym max. momencie obrotowym 30Nm. Konstrukcja roweru nastawiona jest na komfort co w połączeniu z pojemną baterią pozwoli na pokonywanie dużych dystansów bez zmęczenia ( do 90 km na jednym ładowaniu). W wyposażeniu roweru znajdziemy wszystko co niezbędne do codziennego użytkowania w różnych warunkach i z w różnym celu. Duży i czytelny wyświetlacz pokaże wszystkie niezbędne parametry jazdy takie jak prędkość, dystans ,poziom naładowania baterii, potencjalny zasięg i inne. Baterię bez problemu można wyjąć z mocowania i naładować w domu. Odpowiednie czujniki (Hall i RPM) czuwają nad optymalną pracą systemu elektrycznego wspomagania.

W E-Tour 1 zastosowano 7 biegowy napęd Shimano Nexus (biegi w tylnej piaście), który wyróżnia się następującymi cechami:

  • Zmiana biegów podczas postoju - w przeciwieństwie do przerzutek, nie musimy kręcić pedałami, aby łańcuch wskoczył na inną zębatkę. Świetnie sprawdza się to np. gdy stoimy na światłach, a nie zmieniliśmy wcześniej biegu.
  • Mniejsze wymagania serwisowe– przerzutki w piaście są tak na prawdę bezobsługowe. Raz na dłuższy czas przyda im się obejrzenie przez mechanika, ale poza tym nie trzeba ich praktycznie w ogóle regulować.
  • Czysty napęd – brak kasety jest równoznaczny z mniejszą ilością zakamarków do czyszczenia. Dodatkowo w modelu E-Tour 1 zastosowano pełną osłonę łańcucha
  • Duża żywotność – linia łańcucha zawsze będzie ta sama. Dzięki temu zębatki oraz łańcuch mają szansę na o wiele dłuższe życie niż w przypadku zwykłych przerzutek.
  • Zamknięta konstrukcja – wszystkie wrażliwe mechanizmy przerzutek w piaście są szczelnie zamknięte w metalowej obudowie w związku z czym nie musimy przejmować się warunkami pogodowymi
  • Brak wystających elementów – nie mamy przerzutki, którą można uszkodzić przy upadku.
  • Łańcuch nie spada – jest napięty pomiędzy dwoma zębatkami i ma o wiele mniejszy margines ruchu niż przy przerzutkach, w związku z czym nie musimy się martwić o jego spadnięcie.

 E-tour 1 spełnia europejską normę EN15194  co dopuszcza go do poruszania się po drogach publicznych na tych samych zasadach co "zwykły/analogowy" rower.

 

DANE TECHNICZNE:

Rama: Aluminiowa 6061 

Widelec: 700Cx1-1/8" HI-TEN FORK WITH 50mm INTERGRATED CROWN

Kierownica: NR-AL-29 aluminiowa , szerokość 580mm x grubość 25.4mm 

Wspornik kierownicy: MTS-D480-5 , aluminiowy, regulowany

Manetki: SHIMANO NEXUS REVO SHIFTER 7-SPEED 

Dźwignia hamulca: TEKTRO EL555C-RT

Hamulce: PPRZÓD:V-BRAKE TEKTRO ,TYŁ:TORPEDO

Przerzutka tył: SHIMANO NEXUS 7-SPEED

Korba: PROWEEL PRO-U38

Łańcuch: KMCZ 1eHX EPT

Piasta przód: ZINTEGROWANA Z SILNIKIEM

Piasta tył: SHIMANO NEXUS INTER-7 

Obręcze: SHINING A-M4  700CX36HX14G ,podwójnie wzmacniane

Opony: CST XIAMEN C-1920 700x35c, z paskiem fluoroscencyjnym

Sztyca pod siodłowa: HL  SPS-372 ,amortyzowana o skoku 40mm

Siodło: VELO VL-6049E , z elastomerami

Silnik: BAFANG FM G320.250 , 36V, 250w ,max. moment obrotowy 30Nm,wodoszczelny,Hall sensor & RMP sensor

Bateria: PHYLION SF-03, 36V,11,6 Ah,417,6 Wh, z zintegrowanym tylnym światłem

Ładowarka: PHYLION 2 A 

Wyświetlacz: BAFANG DP C10.C / DP C07.C 

Zasięg: MAX. 90 KM

Liczba biegów: 7-SPEED

Waga:23,9kg

Wyposażenie: bagażnik, oświetlenie przód/tył, podpórka, zabezpieczenie antykradzieżowe, błotniki, ładowarka, dzwonek



Produkty podobne

Copyright Wheeler © 2020. All rights reserved.
Wykonane przez: Vertes Design